יום שבת, 16 באוקטובר 2010

פוסט סיכום

עברו שלושה שבועות מאז שחזרתי לארץ. בזמן הזה הספקתי להפגש עם רוב האנשים שרציתי להפגש איתם, להתארגן לאוניברסיטה (אפילו להפסיק לתעב את המחשבה עליה ולהתחיל להתרגש!), לסדר את הדברים, וכבר לגמרי לשכוח שהייתי בחו"ל. אין מה לעשות, חוזרים לשגרה.

אז מה כותבים בכלל בפוסט סיכום? אני אמור להגיד איך היה לי הטיול? היה ממש ממש טוב. ראיתי, למדתי, חוויותי, ואין ספק שישארו לי זכרונות עד סוף חיי. שמונה חודשים זה כל כך הרבה זמן, שאין אף הגדרה אחת שיכולה להכיל אותם.

בכל מקרה, לפני כמה ימים ארגנתי את התמונות שלי. לראות מחדש את כל התמונות הציף אותי בזכרונות, ואני גאה להגיד שכל תמונה זכרתי בדיוק מה היא ולמה צילמתי אותה (חוץ מחלק מהמקדשים בדרום מזרח אסיה, שבת'כלס נראים אותו דבר).

אז זהו. הייתי בעשר ארצות (כולל ישראל), שמונה חודשים, עשרות מסלולי הליכה, חמש עשרה טיסות, המון מקדשים, המון ערים, כפרים, עיירות, ומה לא. כתבתי שישים פוסטים, קיבלתי כניסות מפתיעות לבלוג מרוסיה, ארצות הברית (יותר מחצי מהכניסות שלי השבוע הן מארצות הברית - מי האנשים האלה? :X ), וקנדה. מה עוד אני יכול להגיד?

אז תודה לכולכם שקראתם, ונראה אתכם פעם הבאה שאני אטוס לחו"ל :)

תמונות סיכום חלק 1 - ניו זילנד ואוסטרליה
תמונות סיכום חלק 2 - אסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה